Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen verksteder/personer som retter alufelger i distriktet? Har fått en seriøs smell i den ene felgen = ikke kjørbar. Hvor mye koster dette? Bør gå over alle felgene når jeg først skal gjøre dette. Uansett er det et spørsmål om pris. Felgene er ikke akkurat nye lenger, så koster det en formue kjøper jeg meg nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noen verksteder/personer som retter alufelger i distriktet? Har fått en seriøs smell i den ene felgen = ikke kjørbar. Hvor mye koster dette? Bør gå over alle felgene når jeg først skal gjøre dette. Uansett er det et spørsmål om pris. Felgene er ikke akkurat nye lenger, så koster det en formue kjøper jeg meg nye.

 

jeg hadde sett etter nye siden den ene felgen allerde er ikke kjørbar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg retter felger, ta kontakt med meg på tlf 45678499

ta kontakt så kan vi jo se over dem og se om det er noe håp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg retter felger, ta kontakt med meg på tlf 45678499

ta kontakt så kan vi jo se over dem og se om det er noe håp

 

Fikser du kantsår også el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg retter felger, ta kontakt med meg på tlf 45678499

ta kontakt så kan vi jo se over dem og se om det er noe håp

Spørre jeg også. Fikser du kantsår på størrelse med denne?

 

S4300046.jpg

 

S4300045.jpg

 

S4300044-1.jpg

 

Skulle også ha fikset opp noen små sår som er på de andre felgene, så kjekt å vite om du kan og prisen det eventuelt koster.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send mail med bilde til Felgservice i Askim..så får du svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er de samme som jeg alt har hørt med. Hadde vært fint å sluppet kjøreturen ned dit, så derfor jeg spurte her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klarer og rett bulkene, men delen som du mangler klarer jeg ikke og gjøre noe med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dasså. Får jeg heller gjøre som først tenkt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sku også fått fiksa på den ene felgen min. Klarte å kjøre den skakk hjem fra våler i helga! : bh : forbanna veg altså! :P Polert kant frister jo også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da anbefaler jeg deg å høre med de jeg linket til over her. De kan det de driver med. Felgene på Passaten til Morten Ø er det de som har polert kanten og endret boltsirkelen på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Er litt langt ned dit da men. Hvis du skal nedover så tar du med felga mine også? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såklart. Kan ta de med jeg, hvis du hadde møtt meg på Gjøvik f.eks. Ikke noe problem for min del:) Men må selv ringe og avtale hvis du skal ha felgene dine til retting der.

 

Snakket akkurat med de nå, og de skulle ha ca 2k for å fikse kanten på alle felgene (også den med den store skaden), fjerne bremsestøv og dritt som er mellom skruene og alt sånn, sånn at felgene fremstår som nye. Prisen var hvis jeg demonterte felgene selv, så vet ikke hvor mye de skal ha for å gjøre alt. Men for mitt tilfelle, så er det helt klart verdt kjøreturen og pengene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såklart. Kan ta de med jeg, hvis du hadde møtt meg på Gjøvik f.eks. Ikke noe problem for min del:) Men må selv ringe og avtale hvis du skal ha felgene dine til retting der.

 

Snakket akkurat med de nå, og de skulle ha ca 2k for å fikse kanten på alle felgene (også den med den store skaden), fjerne bremsestøv og dritt som er mellom skruene og alt sånn, sånn at felgene fremstår som nye. Prisen var hvis jeg demonterte felgene selv, så vet ikke hvor mye de skal ha for å gjøre alt. Men for mitt tilfelle, så er det helt klart verdt kjøreturen og pengene.

 

Bra pris det! :) Jeg skal nok ikke prøve meg å demontere mine felger sjøl, det får de med peiling og vett i huggu ta seg av. Og hvis du skal nedover hadde jeg vært evig takknemlig om du hadde fått med mine felger også.

 

Hvor lang brukte dem på å shine oppat felgene dine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst ikke mye jobb å demontere felgene selv, fikk jeg beskjed om av folka der. Og man sparte mange kroner på å demontere selv. Må bare passe på at man bruker riktig moment, locktite og merker på ihverfall 4 steder, sånn at man ser hvor det har sittet før demonteringa.

 

Jeg sa jeg måtte ha dem igjen på ca en uke, siden bilen min skal bli klar denne måneden her og det skulle de klare.

 

Og selvfølgelig, jeg kan ta med dine felger også, forutsatt at du møter meg et sted rundt Gjøvik, f.eks:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var visst ikke mye jobb å demontere felgene selv, fikk jeg beskjed om av folka der. Og man sparte mange kroner på å demontere selv. Må bare passe på at man bruker riktig moment, locktite og merker på ihverfall 4 steder, sånn at man ser hvor det har sittet før demonteringa.

 

Jeg sa jeg måtte ha dem igjen på ca en uke, siden bilen min skal bli klar denne måneden her og det skulle de klare.

 

Og selvfølgelig, jeg kan ta med dine felger også, forutsatt at du møter meg et sted rundt Gjøvik, f.eks:)

 

Skjønner. Får sjå om je får lurt med meg Lillejordet eller lignende å demontere felger da :P

 

Oki. Vil ha dem igjen så fort som mulig jeg også. Når har du tenkt levere dine felger der?

Selvfølgelig kan jeg møte deg en plass, ser ut som du henger i Lena sentrum så :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det får du gjøre.

 

Aner ikke helt. Må finne ut litt om hvilket moment, locktite og tetningsmasse jeg skal bruke først, hvis jeg skal demontere felgene selv. Mulig jeg bare leverer og ber de gjøre hele jobben. Man får se. Og ja, er å se nedi Lena sentrum som regel jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener de retter felger hos Tire Trade på Brakereidsfoss også. Mener innhaveren der fortalte meg at de hadde kjøpt retteutstyret til Østlandske lettmetall... De har tlf. nr. 62 43 79 40. Litt kortere til Braskereidsfoss...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

retter vanlige skader på felger jeg men der det har blitt borte deler av felgen det fikser jeg ikke, eller så har jeg vell rettet noen hundre felger.

så ahr dere vanlig bulkafelger så ta kontakt dette kan fikses

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner. Får sjå om je får lurt med meg Lillejordet eller lignende å demontere felger da :P

 

Oki. Vil ha dem igjen så fort som mulig jeg også. Når har du tenkt levere dine felger der?

Selvfølgelig kan jeg møte deg en plass, ser ut som du henger i Lena sentrum så :P

 

Demontere dine felger er jo bare og skru de av. Du har jo ikke delte felger ? :P

Det er 4 hjulbolter så er de delt.. evt av med dekk og ut med ventil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Demontere dine felger er jo bare og skru de av. Du har jo ikke delte felger ? :P

Det er 4 hjulbolter så er de delt.. evt av med dekk og ut med ventil.

 

Du sier noe der du.

Lønner seg å tenke før man åpner kjeftamentet ja : bh :

Idag stakk je innom Mekonomen, svingte for brått og, BOM. Så har vi klart å lagd hakk i bakfelgen også!! : bh :: bråk :: dum :: gråter :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg mente også. RH AD cup er jo ikke delte, såvidt jeg vet, men kunne jo hende det fantes delte versjoner av de også. Da blir det ikke mye jobb på deg, ihvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du sier noe der du.

Lønner seg å tenke før man åpner kjeftamentet ja : bh :

Idag stakk je innom Mekonomen, svingte for brått og, BOM. Så har vi klart å lagd hakk i bakfelgen også!! : bh :: bråk :: dum :: gråter :: klø :

 

Seriøst? Hvor uheldig er du? Begynner de og bli sprøe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.