Lokallagstreff Tirsdag 14 August!! 19.00

Anbefalte innlegg

Da er det treff igjen folkens!!

 

Vi møtes som vanlig på Arenum parkeringen klokken 19.00 for en preik.

 

SES.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar du med noen skiltholdere å klistremerker??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal se om jeg rekker nedom nå som jeg er tilbake fra ferie :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på jeg kommer og med clean (ren) bil:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper jeg får tid til å stikke innom også.

Er på noe kurs greier som skulle vare til 20:00 men vi ble 2 timer tidligere ferdig i dag så håper på vi bli ferdig tidligere i morgen også :)

 

Så håper det er noen som har litt peiling på lyd som kommer for jeg har nett fått lyd i anlegget mitt!!: rock : : rock :

Men har ikke justert noe enda, og har ikke peiling på hvordan det bør gjøres heller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tomt for både skiltholdere og merker for tia.....MEN nye er på vei over til oss !! Disse får vi til helgen da klubbvognen vår vil være på Eikås treffet! Ta turen og du vil få merker!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

satser på å komme ned en tur visst jeg rekker det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens eg svinger hodet innom der eg også ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber natt denne uken og har derfor ikke mulighet til å stille... Kansje neste gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legger ut noen bilder fra dagens treff, Bra oppmøte:) vwauditreff6.jpg

vwauditreff5-1.jpg

IMG_2137-1.jpg

IMG_2136-2.jpg

IMG_2135-2.jpg

vwauditreff8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJEMPE BRA MED BILDER!! Jeg kunne ikke komme d jeg fortsatt ikke er helt frisk....må spare meg til Eikås!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med bilder STIAN!! Men du vet at fotografer har lov til å be folk flytte seg! hehe. Du skulle jagd oss vekk og fått et bilde av begge GTIene..! Jeg glemte hele kameraet hjemme, så har vel ikke anledning til å klage.

 

Vi ses på søndag folkens! Værmeldingene varierer litt, de beste er soool og null regn (BA) og de andre er 1mm regn, overskyet og 14grader.. Ingen grunn til å bli hjemme altså!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reiser til Bergen i morra, så da kommer jeg på treff igjen fra neste gang og ut til neste juni igjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott med bilder STIAN!! Men du vet at fotografer har lov til å be folk flytte seg! hehe. Du skulle jagd oss vekk og fått et bilde av begge GTIene..! Jeg glemte hele kameraet hjemme, så har vel ikke anledning til å klage.

 

Takker:) og du vet jeg er jo så sjernert:o hehe... ville ha noen bilder der folk var samlet i grupper og sånn, neste gang skal jeg prøve å ta noen fine bilder med BILENE i fokus:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

469761040_45bf936c04.jpg

S*tan altså... Kunne ikke denne gangen jeg, på grunn av et soveromsgulv som måtte skiftes.

Sopp og fuktighet og denslags knask...

Er ikke ferdig skiftet ennå heller, skal jobbe med det i kveld. Blir jeg ikke ferdig før helgen er hvertfall SØNDAGEN satt av til andre ting!!!

 

TThomaz: blir det bruk for transportering av ymse krims krams er jeg tilgjengelig på lørdag:)

Fredag blir både kjøring og tømring utsatt grunnet jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

469761040_45bf936c04.jpg

S*tan altså... Kunne ikke denne gangen jeg, på grunn av et soveromsgulv som måtte skiftes.

Sopp og fuktighet og denslags knask...

Er ikke ferdig skiftet ennå heller, skal jobbe med det i kveld. Blir jeg ikke ferdig før helgen er hvertfall SØNDAGEN satt av til andre ting!!!

 

TThomaz: blir det bruk for transportering av ymse krims krams er jeg tilgjengelig på lørdag:)

Fredag blir både kjøring og tømring utsatt grunnet jobb.

 

Ja det kan være vi trenger din hjelp assa. Så jeg ringer deg dersom vi trenger deg!

 

TUSEN TAKK!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.