Sommeravslutningstreff på Orkdal bil 15.september

Anbefalte innlegg

Trondheim lokallag inviterer herved til utstillingstreff og sosial omgang lørdag 15. september. Alle er velkomne og vi håper selvsagt også at noen fra andre lokallag tar turen innom :)

 

Utstillingen foregår på Orkdal Bil i tidsrommet 12.00-15.00. Orkdal Bil har arrangementer denne dagen og utstillingen gir klubben muligheten til å vise frem orginale biler, modifiserte biler, gamle, nye biler osv for andre klubbmeldemmer og ikke minst for de besøkende Orkdal Bil selv drar denne dagen. Styret vil også stille med litt informasjon i tilfelle potensielle nye medlemmer er nysgjerrige på hva vi holder på med. I forbindelse med utstillingen må alle som har planer om være med melde fra om dette til meg, Rune Sveian, Jann Gunnar Værnes eller Vidar Smevik slik at vi får en oversikt over antall biler som skal stilles ut. Vi har sannsynligvis ikke all verdens plasser disponible til "show-off" så jeg presiserer at det kan være veldig fordelaktig å gi beskjed om du vil stille ut. Generelle parkeringsmuligheter på området er derimot ingen problem.

 

Etter utstillingen drar vi i samlet gruppe på en liten cruise rundt i området. Vi går ikke ut med noen rute så det får bli en overraskelse hvor vi drar men jeg kan si så mye at vi ender opp i Trondheim til slutt. Alle deltagende må beregne inn 2x15kr i bompenger på denne turen, evt ta med Autopassbrikke :) Det blir lagt inn stopp etter behov. Crusingen vil foregå i tidsrommet 15.00-16.30

På ettermiddagen/tidlig kveld, alt etter hvor lang tid cruisingen tar, drar vi og spiser litt pizza (eller annen valgfri mat) på en egnet spiseplass i Trondheim. Vi har noen utvalgte steder i sikte og vil se an situasjonen i løpet av dagen for å bestemme hvor vi drar. Bespisning foregår fra 16.30-19.00, men anse sluttidspunktet for litt flytende; vi drar når alle er mette og fornøyde.

Etter maten drar vi på litt sosiale aktiviteter, primært på bowlingsenteret på Heggstadmyra. Her kan vi kjøre gokart frem til 21.00, spille bowling så lenge de har åpent og så finnes det airhockey og andre aktiviteter i tillegg. Tidsrammen her er19.00-> hver enkelt er lei.

Alle må stå for sine egne utgifter i forhold til mat/sosialt, vi har ingen mulighet til å sponse noe.

 

Dette blir en relativt uformell sammenkomst som vi håper dere vil være med på. Utstillingen vil ikke ha premiering denne gangen. I og med at vi legger opp til flere aktiviteter i løpet av dagen er det selvsagt frivillig om man vil være med på alt/noe/ingenting :)

 

For dere som skal være med fra starten på dagen blir informasjon gitt fortløpende når utstillingen starter. Hvis det er noen som kunne tenke seg å være med på en eller flere aktiviteter senere så er dette selvsagt fullt mulig. Gi meg i så fall beskjed om dette.

 

Vel møtt!

 

Felles avreise fra Trondheim lørdag formiddag:

Oppmøte Bunnpris Nidarvoll (vanlig klubbmøtestedet) fra 11.00. Avreise 11.30 med beregnet ankomst 12.00. Turen går om gamleveien fra Øysand.

 

Hvis det er noen som lurer på noe i kampens hete kan jeg nåes på tlf: 916 41 108

 

Orkdal Bil:

Tiltaksvegen, 7300 Orkanger.

-E39 sørover/nordover, ta av ved Shellstasjonen, følg veien gjennom to rundkjøringer, Orkdal bil ligger på venstre side.

-Vaskemuligheter stilles kostnadsfritt for våre medlemmer for de som vil vaske før utstillingen.

orkdal_bil.jpg

orkdal_bil.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det lister på de som skal stille ut, eller er det vare å møte på plassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det lister på de som skal stille ut, eller er det vare å møte på plassen?

 

Jeg tror spørsmålet ditt allerede er besvart i første innlegget, men uansett: Hvis du vil stille ut og vet at du kommer så kan jeg gjerne skrive deg opp på lista slik at du er sikret en plass, ellers er det selvsagt muligheter for å få en plass uansett men da uten noen garanti siden det kan dukke opp mange/noen/ingen ekstra.

Og så er det jo en bonus i forhold til planlegging hvis vi vet hvor mange som skal stille ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med minimum 1stk Audi : rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel jeg tar en tur med boran jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror spørsmålet ditt allerede er besvart i første innlegget, men uansett: Hvis du vil stille ut og vet at du kommer så kan jeg gjerne skrive deg opp på lista slik at du er sikret en plass, ellers er det selvsagt muligheter for å få en plass uansett men da uten noen garanti siden det kan dukke opp mange/noen/ingen ekstra.

Og så er det jo en bonus i forhold til planlegging hvis vi vet hvor mange som skal stille ut :)

 

Jeg stiller gjerne ut jeg.

Men er det begrenset med plasser, så regner jeg med at de blir prioritert for et utvalg av modeller fra VAG, så det ikke blir bare S4èr f.eks :rolleye: , men representanter for alle modeller og år.

Vet ikke hvilke tanker styre har angående dette? :)

 

For håpe på godt vær, om ikke finnes det da gode vaskemuligheter i nærheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på hva som er intresant å få stillt ut jeg.

Om alt av VAG(gamle, nye, orginale og fiksa) skal representeres.

Kan sikkert komme med min 06' A4 jeg, rimelig orginal men...: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er like interessant :) Vil du stille ut A4en din så fikser vi det.

 

Og en liten oppdatering:

Orkdal Bil stiller gratis vasking :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er like interessant :) Vil du stille ut A4en din så fikser vi det.

 

Og en liten oppdatering:

Orkdal Bil stiller gratis vasking :D

 

Da kan dere regn med meg også

Har litt lyst til å få litt forslag og tilbakemeldinger på bilen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og en liten oppdatering:

Orkdal Bil stiller gratis vasking :D

 

Tenkte litt på dette selv, men det høres jo glimrende ut :)

Har de noe ala samme vaskehall som på Møller Trondheim eller?

 

Og vil bare understerke det Kay har sagt to ganger allerede her nå, alle slags biler er intressant. Noe av poenget er jo å vise frem klubbens mangfold, alt fra nytt til gammelt, alt fra orginalt til modifisert :)

 

Og om du ikke vil stille ut, kan man jo ta turen for å se på de andre bilene, og få prata med andre medlemmer fra klubben, ingen som biter! Ikke så vidt jeg veit hvertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt vise frem min jeg :P selv om den ikke er helt strøken : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne ut jeg.

Men er det begrenset med plasser' date=' så regner jeg med at de blir prioritert for et utvalg av modeller fra VAG, så det ikke blir bare S4èr f.eks :rolleye: [/quote']

S4+ S4 blir vel S8 det da? : klø : , tar vel like stor p-plass to andre biler den da.:D

Ser ut som jeg har diplomat/mafi bilen til da og kan stille den ut for skuelysne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller gjerne ut jeg.

Men er det begrenset med plasser, så regner jeg med at de blir prioritert for et utvalg av modeller fra VAG, så det ikke blir bare S4èr f.eks :rolleye: , men representanter for alle modeller og år.

Vet ikke hvilke tanker styre har angående dette? :)

Av erfaring så veit styret at trøndere, og lokallaget generelt har en tendens til å ha sirup i ræva innimellom ;p

 

Så helt ærlig, tror jeg ikke plass blir det store problemet. Men SKULLE det bli det, så er det moro å ha så mye variasjon som mulig så klart :)

 

Hans Petter, høres glimrende ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om mine planer går som de håper, så tar jeg meg en tur med min CQ20v. Kan si med en gang at den ikke er strøken, men er vel mulig å stille opp fordi ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om mine planer går som de håper, så tar jeg meg en tur med min CQ20v. Kan si med en gang at den ikke er strøken, men er vel mulig å stille opp fordi ? :)

 

Absolutt! Ser ut som det er Kay Langhelle (trådstarter) som sitter med lista over intresserte utstillere, så send han gjerne en PM :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det en ukes tid til vi setter i gang og jeg har fått endel påmeldinger til utstillingen. Det er jo flott men jeg vil ha mer. MER! :P

Hvor blir det av dere med litt eldre biler? Og så er vi i overtall med Audi så hvis du sitter der med en VW og tenker "hmm, ja kanskje jeg skal komme også?" så har du helt rett i det. Kom kom.

Er ikke bilen strøken sier du? Er den fra før totusentallet, eller kanskje før nittitallet også? Glimrende, bytt ut sirupen i tanken med bensin og møt opp :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vill jeg også være med på

 

Arti at noe skjer på hjemme bane

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt stille ut "630hestern" min jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS2 sedan(?) og supersint S6 er notert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut noe mer av det sosiale etter utstillingen? Bestemt sted for hvilket pizza-ria som skal benyttes? Stemmer på Peppes på Solsiden, for da er det bare for meg å gå hjem hvis

skaal.gif skulle bli aktuelt???

RS2 sedan(?) og supersint S6 er notert :)

 

Blir vel en ombygd S2/80Q sedan? Da den ene orig. står på musèum i Tyskland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt stille ut "630hestern" min jeg : smil :

 

630 hester! : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi oi er jo bare verdt turen for å se på de hestene ;) få ta fram litt Mcgyver tape jeg å å lappe sammen bilen for å komme en tur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Georg: McGyvertapebrakka di er notert opp på lista :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med en stk Golf Rallye om det ordner seg i løpet av uka. Ellers så kommer vi antageligvis noen biler fra N-Trøndelag.

Om noen skal stille ut er jeg usikker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med en stk Golf Rallye om det ordner seg i løpet av uka. Ellers så kommer vi antageligvis noen biler fra N-Trøndelag.

Om noen skal stille ut er jeg usikker på.

 

Det høres jo glimrende ut :) Rallye er jo absolutt verdig en utstillingsplass :)

Håper det blir flere som konner fra NT, og du må for all del videreformidle at det er plass til alle slags biler på utstillinga, MEN er greit å få ett lite varsku.. Så man veit hvor mange biler som er interessert i utstilling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.