HTS på Recaro stoler til S4 (c4)

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva Recarostolene i s4'en heter? Saken er at interiøret i s4'en trenger litt kjærlighet og har sett på HTS sine formsydde setetrekk. Har vært i kontakt med HTS, men de vet ikke hvilke Recaro stoler som sitter i en s4, og sier jeg må hoste opp navnet evt Recaro's delenummer på stolene (delenummeret i ETKA sier dem ingenting).

 

Har noen andre erfaring med HTS og disse stolene?

Tips mottas med takk...

 

Svein

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter vel ikke Recaro stoler i urS4? Audi sine egenproduserte sportsstoler vel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Trodde de var produsert av Recaro. Vet ikke helt hvor jeg har det fra, men men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel det som kalles 'sportsinteriør', og jeg trodde også de kjøpte det fra Recaro..

Uansett var i hvertfall første eier på Nazze Recarofabrikken! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel det som kalles 'sportsinteriør', og jeg trodde også de kjøpte det fra Recaro..

Uansett var i hvertfall første eier på Nazze Recarofabrikken! :P

 

Sportsinteriør er vel også det som står i ETKA, om jeg ikke husker feil. Siden jeg trodde dette var Recaro, trodde jeg de måtte ha et navn/benevnelse fra Recaro (som ikke stod i ETKA). Da ting tyder på at Audi har produsert disse selv, er nok ikke "Audi-sportsinteriør" nok for at HTS skal vite hvilke setetrekk de skal hente ned fra hylla. Spørsmålet blir da: har noen erfaring med formsydde setetrekk (HTS eller noe andre merker) på slike seter? Blir dette OK, eller er det bare full omtrekking av setene som gir bra resultat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt deg PM. Stolene er produsert av Recaro. Står et klistremerke under stolene med diverse info, blant annet delenummer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.